• (Android/iOS) Maling etter nummerfargespill juksekode glitch mynter

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode glitch mynter ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Maling etter nummerfargespill 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Annonsene begynner å bli litt frustrerende nå.. måtte lukke ut av appen alle sammen fordi jeg ikke kunne få annonsen til å forsvinne og kunne ikke finne en x-knapp som normalt

    Det er ganske kult. Noen av bildene har bare 50 farger, men det er en grei måte å fordrive tiden på.

    Jeg har brukt denne appen av og til i noen måneder nå. Jeg elsker bildene og variasjonen. Men overbelastningen av annonser har fått meg til å vurdere å slette. 30+ sekunder med annonser som ikke kan hoppes over når du starter og fullfører et bilde. Som ender opp med å bli over et helt minutt med annonser du ikke kan hoppe over. Jeg skjønner at annonser hjelper til med å støtte disse appene, men abonnementet for beløpet jeg spiller av og på er ikke verdt prisen. Reduser frekvensen og lengden på annonsene, og jeg gir gjerne 5 stjerner

    Fargingen er ok. Men i morges hadde de en undersøkelse, kom til slutten, ble fortalt at det ikke ville bli noen belønning fordi undersøkelsen var stengt. Hvis den var stengt, hvorfor få meg til å fylle den ut? Ser etter en ny fargeleggingsapp. DU TAPTE!!

    spillet er veldig kult og morsomt

    Du har en veldig merkelig idé om hvordan ting skal farges. Enhver artist vil fortelle deg. Du må få bildet til å poppe. Ser ikke ut som bla

    Flotte bilder, men annonsene er latterlige. Jeg forstår at vi må ha annonser for å spille gratis, men de er veldig lange og overdrevne. Så skulle kjøpe og prisen var utrolig. Ser etter en annen pbn-app

    Vil gi stjerner tilbake når det er fikset igjen. Jeg har sendt en e-post med dere det samme skjer. Jeg betalte 6,99 for å låse opp annonser og vid-bilder, og nå blir jeg igjen bedt om å se annonse eller betale 10 edelstener for vid-bilder og har popup-annonser konstant bare denne gangen gir dere meg løp rundt om å fikse forrige gang det tok meg bare å si noe og du fikset det og ga edelstener for ulempe hva er annerledes denne gangen

    Så - dette er en andre anmeldelse. Dette er en flott fargeapp. Teamet som driver dette er hjelpsomme og lydhøre. Bildene er vakre. Fargene er fint balanserte. Elsker de spesielle bildene. Min eneste klage er annonsene. Jeg forstår at det er en gratis app og annonser er nødvendig. En annonse før farging, etter farging og noen ganger etter å ha trykket på «fortsett»-linjen; for mange annonser. Derfor ga jeg fire stjerner.

    Jeg elsker denne appen og maler i timevis av gangen. Jeg gir kundestøtte rangeringen 1 fordi jeg betalte for å bli kvitt alle annonsene. Jeg leste vilkårene og vilkårene på jakt etter et abonnement hvor lenge dette er effektivt. Ingenting var der. Jeg har spurt kundestøtte FIRE ganger nå om abonnementslengden, jeg får bare "det er vår spesielle". NÅR jeg endelig får svar på spørsmålene mine, vil jeg oppgradere rangeringen min til en femstjerners. Inntil da... Jeg holder ikke pusten, men.

    Mengden av annonser er irriterende beklager. Men også denne appen av en eller annen grunn dreper virkelig batteriet mitt og varmer opp telefonen min, noe jeg ikke forstår fordi ingen av de andre appene mine gjør det.

    det er ganske fint, men jeg tror det ville vært bedre hvis du ikke måtte jobbe for noen av maleriene dine

    Dette spillet er så morsomt og har flott grafikk. Det er tillegg, men hvis du betaler, vil du ikke ha dem. Jeg elsker alle de forskjellige bildene og fargene. Den ene stjernen som mangler er på grunn av hvor mye plass den bruker, og du kan ikke overføre spillet til SD-kortet ditt.Hvis du vil ha et spill akkurat som dette, men kan overføre til et SD-kort, så foreslår jeg et spill som heter "Coloring Book".

    Elsker det


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :